onsdag den 9. december 2009

Blogs med flest besøgende

Blogtoppen er en rangliste over danske blogs, rangeret efter antallet af besøgende gæster. Deres motto er "Opdag Danmarks bedste blogs". Jeg må sige, at de opfylder, hvad de lover - og mere til. De rangerer ikke kun de tilmeldte blogs, de anbefaler og præsenterer også andre og nye blogs, hvilket absolut er et plus, for ellers er det jo bare en selvforstærkende proces der sættes i gang, hvor den mest læste fremhæves og dermed får endnu flere besøgende.

Jeg har lige tilmeldt bloggen her. Uhyre simpelt at gøre og med vejledning fra instruktionsvideo, hvis du føler dig på herrens mark. Det synlige resultat - so fare - er et lille ikon "Blogtoppen" på bloggen. Jeg har valgt at lade ikonet være nederst på siden.

Du hører nærmere, hvad jeg får ud af det.

5 kommentarer:

  1. Tjaa.. du fik da mig til at kikke forbi jeg netop selv har tilmeldt
    min nye blog. Jeg har nu to blogs tilmeldt Blogtoppen og den ene
    rangere ok højt, men jeg får vel kun to besøgende derfra pr. dag. :)

    Catarina

    SvarSlet
  2. Det glæder jeg mig også til at følge med i. Spændende projekt.

    Marianne

    SvarSlet
  3. Hej Marianne
    Fantastisk ide med din blog. Du må være den første, der vælger at blogge om døden eller hvad?
    Jeg må lave et indlæg om din blog her på Blogguiden, når du lige har haft lidt tid til at skrive nogle indlæg.
    Jeg forstår ikke din undertitel "Endnu en Wordpress blog"???

    SvarSlet