onsdag den 6. januar 2010

Hvad tilbyder du dine læsere?

I forrige indlæg skrev jeg om ideen med at udlodde gaver til din blogs læsere. Nu behøver gaver jo ikke nødvendigvis at være fysiske. Du kan lave små gættekonkurrencer eller blot gratis tilbud, hvor vinderen fremhæves på bloggen, får mailet dit banner, din header eller noget helt fjerde.

Ofte når man tilmelder sig et nyhedsbrev på en hjemmeside, så får man en eller anden ting i sin mailboks. For eksempel når du tilmelder dig Dorthe Rindbos nyhedsbrev, så får du kvit og frit opskriften på en to-do-liste, der virker.

Som blogger er du garanteret god til et eller andet. Du blogger fordi du har noget på hjerte. Dine fotografier, dine tegninger, dit håndværk, din evne til at skrive/være tekstforfatter, konsulentydelse i et eller andet. Hvad med at tilbyde dine tre næste faste læsere et eller andet?

PS. Hvad tilbyder jeg selv mine læsere...bob bob bob. I skal gøre som jeg skriver og ignorerer, hvad jeg gør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar