onsdag den 6. januar 2010

Fotoblogs


Catarina her har i alt fald noget at tilbyde sine læsere. Hun er en fantastisk fotograf, som har valgt at dele sine billeder med verden efter princippet: et indlæg = et billede. Catarina blogger også - på skrift. På begge hendes blogs finder du links til andre fotoblogs.

Fotoblogs er både en æstetisk nydelse - og kan selvfølgelig også være informative. Fra den del af verden hvor jeg befinder mig, er der én bestemt fotoblog, som jeg jævnligt tjekker - Dominic Sansonis fotoblog. Bloggen indeholder nemlig både flotte, anderledes billeder men også oplysninger om udstillinger, arrangementer m.v. Bloggen tager med andre ord pulsen på kulturen på Sri Lanka. Hvad tager din blog pulsen på?

2 kommentarer:

  1. Faldt lige over din kommentar hos Catarina - og er da blevet godt overrasket - tak for fin blog, du får et link på min blog ;o)

    SvarSlet
  2. Wauw sikke en flot omtale af mine blogs - jeg liver skisme helt forlegen. Mange tak skal du have Mia. :)

    SvarSlet