mandag den 16. august 2010

Farvel til denne blog

Jeg oprettede denne blog, fordi jeg ikke kunne lade være. Jeg har nu i flere år nydt at blogge, og familie, venner og bekendte har spurgt mig til råds om at blogge. Desuden syntes jeg, at der manglede råd og vejledninger om emnet. Så jeg fødte Blogguiden. Heldigvis har jeg observeret, hvordan "blogindustrien" er vokset, og hvordan flere og flere skriver om blogs, som jeg gør her.

Jeg har gjort op med mig selv, at dette bliver mit sidste indlæg i Blogguiden. Jeg lader den selvfølgelig leve videre, men uden at jeg fodrer den. Jeg har skrevet, hvad jeg havde på hjerte om dette tema. Mine øvrige blogs Bastrups California, Bastrups Sri Lanka og aktuelle Bastrups Dhaka lever fortsat videre.

4 kommentarer:

  1. Kedeligt... men du kan da vende tilbage engang, hvis du pludselig får noget på hjertet.

    SvarSlet
  2. Det er jeg ked af. Jeg har jævnligt kigget forbi uden at kommentere. Dine links til andre blogge og mange gode oplysninger i øvrigt vil jeg savne. Jeg er glad for, at du lader bloggen "leve" = ikke sletter den, fordi der er mange informationer om dit og dat på din blog.
    Venlig hilsen

    SvarSlet
  3. Hej Mia Tusind tak for en rigtig god blog om et særdeles aktuelt emne, især når man sidder på den anden side af jordkloden og gerne vil dele sin hverdag med "dem i Danmark":) Jeg har brugt og "misbrugt" din blog i den grad, givet den videre til andre som gerne ville igang med at blogge og ja "you name it" Tak for support og støtte hen ad vejen og tak for din nysgerrighed og evne til at give feed-back. Bliv ved med at skrive så godt du gør, du er bare sej:) Knus Elsebeth

    SvarSlet