mandag den 17. maj 2010

Sportsblogs

Et hvert magasin, blad eller avis med respekt for sig selv har i dag en løbeblog, hvor vi kan følge en medarbejder eller en "tilfældig" persons indsats i at komme fra ude af form til super-form. Helst serveret så alle får lyst til at løbe med. Som du nok kan høre, så giver jeg ikke så meget for disse blogs. Det er så forskelligt, hvad der motiverer os til at gøre noget ekstra ordinært som at ændre vores vaner til at få en motionsvane. Jeg har svært ved at tro, at en blog kan gøre det. Hvem siger også, at vi alle sammen ville elske at løbe rundt i gaderne og skovene. Måske er flamingo mere en sportsgren for netop dig.
Nu er jeg tilfældigvis selv stor fornøjelse af at løbe. Så jeg er snarere faldet for May-Britts løbeblog. May-Britt er ultraløber, og i hendes blog kommer man tæt på forberedelserne til hendes løb. Hun kommer omkring forskelligt udstyr, og der er ikke den der evindelige snikken og snakken om hun nu skal løbe en tur eller lade være. Jeg er nok mere til sportblogs, der omhandler noget ekstremt, som Jessica Watson, hvis blog du har kunne følge, mens hun alene har sejlet jorden rundt. Hun er lige kommet hjem og fylder for øvrigt 17 år i morgen. Sej pige.

2 kommentarer:

  1. Hej Mia

    Faldt over din blog via May - Britt:-)
    Spændende læsning, inspirerende til fornyelser på egen blog, så jeg vil følge med i dine skriverier.

    SvarSlet
  2. Hej Mia
    Tak for din hilsen og ros:-)
    Ja, jeg bor i Nyborg, flyttede hertil i 2004 med mand og børn.
    Min baggrund er fra en Finsk kunstner, link er på min blog i venstre hjørne. Mange kreative baggrunde at finde måske du kender den.
    Kh Tina

    SvarSlet