mandag den 16. august 2010

Boligblogs

Modeblogs, bogblogs, sportsblogs, fotoblogs, kreablogs...hvad bliver det næste? Ja, boligblogs, selvfølgelig...i både indland og udland. Boligblogs er ikke lige så udbredte som modeblogs, men der er helt sikkert et marked for det, og de gør det godt, de boligblogs der eksisterer. Du behøver ikke at købe de dyre boligmagasiner.

Et godt sted at begynde med at få et overblik over boligblogs er faktisk ved at læse bloggen Note to Yourself (hvorfor den blog har så anderledes en url-adresse end dens navn, skal jeg ikke kunne sige, men lad det være til skræk og advarsel til dem, som skal oprette blogs - læs mine råd om navngivning her).




Er du med på at bevæge dig over i forskellige genre af boligblogs, så kan jeg anbefale Ranvita La Cours hjemmeside og boligblog. Ranvita er Feng Shui ekspert.

Der ligger så mange gode ideer på nettet til fri afbenyttelse - nogle fra kunstnere, designere, Feng Shui eksperter, mindfulness eksperter etc. Mange af bloggerne tilbyder for øvrigt nyhedsmails direkte til din indbakke. God læselyst og fornøjelse med at realisere nogle af de kreative ideer!

3 kommentarer:

  1. hvis du får tid og lyst så kig endelig forbi min boligblog. camillaholk.blogspot.com. god dag til dig

    SvarSlet
  2. Hej Mia, tak for spændende læsning, jeg har selv oprettet min egen blog for nogen måneder siden og det er godt med nogen råd herinde fra :-)
    du er meget velkommmen til at kigge forbi min blog og meget gerne smide en kommentar hvis du får lyst til det www.boligblog.com

    SvarSlet
  3. Hej Mia. Jeg sidder og leder efter nogle blogs, som kan give mig inspiration til at "gøre det selv" i forhold til at lave mine egne ting ud af træ til boligen. Jeg er eksempelvis faldet over en rigtig fin vinkasse http://www.emballage-shoppen.dk/gaveindpakning/vingaveaesker/mollecell-vinemballage , men vil gerne prøve at lave sådan nogle selv, da det giver et personligt præg til en ellers kedelig vingave. :) Håber du kan hjælpe.

    SvarSlet